خانه » مقالات » اهمیت فیسبوک در رشد بازدید سایت

اهمیت فیسبوک در رشد بازدید سایت

اهمیت فیسبوک در رشد بازدید سایت

اگر وبمستر هستید و فکر می کنید کسب و کار تحت وب می تواند برای شما آینده ی خوبی باشد، باید به شکل کامل و در سطح مناسب مفاهیم، اصول و روش های رشد در این دنیای الکترونیک و دیجیتال را تجربه کنید.

هستند کسانی که درآمد های میلیونی و بعضا میلیاردی را از روی یک سایت، با یک فضای وب (هاست) و دامنه برای معرفی به شبکه گسترده جهانی دارند. البته که به هیچ وجه کار آسانی نیست، در واقع نمی توانید در این دنیا ره صد ساله را یک شبه بروید.

 بیشتر سایت های موفق در کشور ما از تکنیک های تقریبا مشابهی برای سئوی برون صفحه ای خود استفاده می کنند، به طور مثال خرید بک لینک و تبلیغات بنری و آنلاین، پاپ آپ و … روی دیگر سایت ها با بازدید خوب می تواند یکی از این موارد باشد، اصولا برخی از آن ها روش های سیاه هستند، کاربر مجبور می شود روی لینک کلیک کند و وارد سایت مورد نظر شود.

به هیچ وجه این روش اصولی نمی باشد اما بسیار در کشور ما جواب می دهد، یک وب سایت در سه ماه با هزینه های میلیونی به رتبه های بسیار خوبی در رنک جهانی و کشور دست می یابد.

اهمیت فیسبوک در رشد بازدید سایت

سئوی شبکه های اجتماعی

اگر وب سایت دارید و قرار است ماجرا جدی باشد، همین حالا به سراغ فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی بزرگ بروید، همان مواردی که کاربران ساعت های زیاد را در آن ها حضور دارند و به نوعی تبدیل به خانه ی دوم بسیاری شده است. حتی بیش از زندگی واقعی خود در آن حضور دارند.

مطالعه ی بیشتر: «فالور فیس بوک بخریم؟»

  • گوگل هم مانند هر چیز دیگری، بیشتر به سایت اعتماد می کند که محتوای پویا در یکی از مهم ترین بخش های دنیای وب، یعنی شبکه های اجتماعی دارد.

اهمیت فیسبوک در رشد بازدید سایت

نقش کلیدی فیس بوک در رشد سایت ها

همین طور این نکته را به خاطر داشته باشید که بر اساس آمار رسمی، میانگین بیش از 65 درصد بازدید سایت های معتبر با رنکینگ بالا از فیس بوک روانه شده اند و این میزان همین طور رو به افزایش است.

لینک های nofollow گوگل با وجود این ساختار، از بسیاری از سایت ها معتبر تر و بهتر است و نتیجه خوبی را برای شما به عنوان یک وب مستر در بر خواهد داشت.

• برای کسب و کار ها و وب سایت ها خرید اکانت های فیس بوک، بهترین روش رسیدن به نتیجه مطلوب در مدت کوتاه است.

— منبع: facefook.ir —

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است