خانه » دسته‌بندی نشده » بازبینی و بروزرسانی محتوای وب سایت چیست؟و چه تاثیری بر سئو دارد؟

بازبینی و بروزرسانی محتوای وب سایت چیست؟و چه تاثیری بر سئو دارد؟

همانطور که شما نیز میدانید از نظر موتورهای جستجو محتوا پادشاه است، محتوا تمام آن چیزی است که باید به آن توجه شود  درهنگام طراحی سایت بسیاری از مشتریان از ما می پرسند که چگونه می توان رتبه خوبی از موتورهای جستجو گرفت بسیاری فکر می کنند برای سئو نیاز به اقدامات تکنیکی بسیار عجیب وصرف هزینه های بالا هست یا فکر می کنند از طریق فریب موتورهای جستجو می توان رتبه خوبی گرفت اما پاسخ ما همیشه به آنان تولید محتوای منحصر به فرد و جالب در زمینه مورد نظر است. .اگر شما نیز صاحب یک وب سایت باشید، حتما مطالبی نیز در وب سایت خود منتشر کرده اید ممکن است این مطالب با عنوان های مختلفی مانند وبلاگ ومقالات و… منتشر شده باشند. بعد ازمدتی که از انتشار آن مطالب گذشته است، شاید به این فکر بیفتید که چگونه محتوای داخل وب سایت تان را بروزرسانی کنید. شاید برایتان سخت باشد که هربار مطالبی جدید منتشر کنیدو یا اینکه بعد ازگذشت زمان احساس می کنید مطالب کهنه و قدیمی شده اند و نیاز به باز نویسی دارند و اصطلاحا باید آپدیت شوند. در این مقاله سعی می کنیم برخی از نکات را در مورد به روزرسانی مطالب یک وبسایت را با شما در میان بگذاریم.

بروزرسانی محتوا، یک روش کارآمد برای سئو و بالا رفتن رنک شما در موتورهای جستجو مانند گوگل است دیگر حتما لازم نیست تا یک وبلاگ جدید منتشر کنید .‌ در وب سایت شما مطالبی وجود دارد که از زمانی که آنرا منتشر کرده اید، مدت زیادی گذشته است .شما میتوانید با ادیت و آپدیت آن مطالب وب سایت را بروزرسانی کنید و فعالیت وب سایت تان را به گوگل یادآوری کنید.

بازبینی و بروزرسانی محتوای وب سایت چیست؟و چه تاثیری بر سئو دارد؟

سوال اینجاست که چرا باید مطالب وب سایت را آپدیت کرد؟

شما برای اینکه وب سایت فعالی داشته باشید باید در آن محتوا منتشر کنید و یا محتوای منتشر شده را ادیت و بروز رسانی کنید. ممکن است در محتوای شما غلط املایی وجود داشته باشد و یا دارای لینک هایی باشد که دیگر کار نمی‌کنند و صفحات آدرس آن ها حذف شده باشد. شاید عنوان های درستی به کار نبرده باشید و یا تگ های هدینگ متن تان صحیح نباشد و یا به هزاران دلیل دیگر بخواهید محتوای خود را آپدیت کنید.

آپدیت محتوا و گوگل:

گوگل یک موتور جستوجوی پر طرفدار است که بخش بزرگی از جستجوهای تحت اینترنت در آنجا انجام میشود.هرچقدر وب سایت شما فعال تر و بروزتر باشد، توجه بیشتری از گوگل میگیرد و همین نیز باعث میشود محتوای وب سایت شما رتبه بهتری در نتایج جستجو بگیرد.

روشهایی برای بروزرسانی محتوای وب سایت

در وب سایت شما،احتمالا مطالبی وجود دارد این مطالب میتوانند یک مقاله آموزشی،تحقیقاتی ،سرگرمی ویا … باشد،شما میتوانید برای بروزسانی محتوای این مقالات اقدام کنید.لازم نیست کار خاصی انجام دهید، تنها کافی است که به انتهای آن،چند پاراگراف متن مرتبط با مقاله تان اضافه کنید وبر محتوا و مفهوم آن بیفزایید.

بازبینی و بروزرسانی محتوای وب سایت چیست؟و چه تاثیری بر سئو دارد؟

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است