خانه » اپلیکیشن » ترفند های مخفی مسنجر محبوب تلگرام

ترفند های مخفی مسنجر محبوب تلگرام

ترفند های مخفی مسنجر محبوب تلگرام

مسنجر تلگرام یکی از محبوب ترین ها در جهان است و در ایران نیز کاربران زیادی به سوی این مسنجر آمده اند و البته امکانات بسیار کاربردی نیز بخشی از ویژگی های مهم این مسنجر است.

گاهی قصد دارید تصویری برای فردی ارسال کنید تا او پس از دریافت نسبت به چاپ آن تصویر اقدام کند. اینجاست که باید جلو پایین آمدن کیفیت عکس توسط تلگرام را بگیریم.
درواقع گیرنده پیام باید دقیقا همان فایلی را دریافت کند که شما ارسال کرده‌اید، بدون تغییر اندازه و تغییر کیفیت آن.

برای این منظور ترفند بسیار ساده‌ای وجود دارد: کافی است به جای ارسال عکس روی دکمه ارسال فایل (که آیکونی شبیه سنجاق کاغذ دارد) کلیک کنید و سپس عکس موردنظر خود را از این طریق برای مخاطبتان ارسال کنید و دیگر نگران پایین آمدن کیفیت آن نباشید.

ترفند های مخفی مسنجر محبوب تلگرام

مشاهده مطالب کانال ها بدون عضویت

برای این منظور کافی است نام کاربری کانال را به همراه علامت @ در متن چت یکی از دوستان نزدیکتان بنویسید (یا با استفاده از همان ترفند ابتدایی «ارسال به خود» نام کاربری کانال موردنظر را در صفحه چت خودتان تایپ و ارسال کنید). سپس روی آن کلیک کنید تا وارد کانال مورد نظر شوید. حالا مشاهده می‌کنید که بدون اینکه روی دکمه Join کلیک کرده باشید می‌توانید مطالب کانال را ببینید. در متن چت‌های شما هم سابقه‌ای از عضویت شما در کانال و دریافت مطالب جدید به چشم نخواهد خورد.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است