خانه » آموزش و ترفند فیس بوک » راز های اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک

راز های اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک

راز های اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک

فیس بوک نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگر کاملا کاربر محور بوده و در صورت از دست دادن کاربران خود که در طول روز و شب در آن فعالیت ثابت دارند به مشکل بر می خورد.

اگر شما هم صاحب یک پیج فیس بوک و یا اینستاگرام هستید باید بدانید که هیچ کدام از این دو از ابتدا به این میزان از دنبال کننده و بازدیدکننده نرسید بودند، گذر زمان موجب شد که این شبکه های اجتماعی به رشد بی سابقه ای برسند که امروزه جز با ارزش ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی، وب و کسب و کار می باشند.

اما شما با این هدف مطالب، پست ها و البته تصاویر و ویدیو ها را به اشتراک می گذارید که بازدید کننده و لایک زیادی را جذب نمائید. در این گونه مواقع یک سری راز ها نهفته است که می تواند موجب شود محبوبیت پست های شما در فیس بوک و شبکه های اجتماعی مشابه چند برابر شود.

شاید یکی از با اهمیت ترین بخش های بازاریابی های اینترنتی شناخت مناسب بر بازار هدف و اقشار دنبال کننده مطالب و موضوعات خاص می باشد.

راز های اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک

هشتگ ها در دنیای فیسبوک

برای استفاده صحیح و بدون مشکل از هشتگ‌ های عمومی در فیسبوک تنها کاری که نیاز است انجام دهید، یک پست روی صفحه‌ یا تایم‌ لاین خود انتشار دهید که هشتگ مورد نظر شما را دربرداشته باشد.

اگر می‌خواهید افرادی به جز دوستانتان یا همان فالوور های شما در فیسبوک هم بتوانند هشتگ شما را جستجو کنند، باید پست خود را به صورت عمومی منتشر کنید. در غیر این صورت تنها تعداد کاربر محدودی این مطلب را می بینند.

همین طور اگر می خواهید برترین و معروف ترین هشتگ ها، هشتگ های اختصاصی و مورد نظرتان را مشاهده کنید و مطالب آن را بررسی نمائید از نواری که در گوشه‌ بالا سمت چپ صفحه‌ فیس‌بوک برای جستجو وجود دارد استفاده کنید.

راز های اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک

فالو کردن افراد

  • رشد در فیس بوک یعنی شما مخاطبان خود را شناسایی کرده و بنا به مطالبی که منتشر می کنید کسانی را فالو و دنبال کنید که می دانید ممکن است پست های شما برای آن ها جالب توجه باشد.

آن ها را به اشتراک بگذارند و لایک کنند، این ترفند می تواند شما را به خیل عظیمی از فالوور و بازدید کننده در دنیای فیسبوک برساند.

همین طور پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: «معروفیت فیسبوکی در چند قدم»

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است