خانه » مقالات » رشد در کسب و کار با فیسبوک

رشد در کسب و کار با فیسبوک

رشد در کسب و کار با فیسبوک

فیسبوک مارکتینگ شاید اصطلاحی است که کم تر کسی با آن آشنایی داشته باشد، در واقع بازار کار این روز های کسب و کار های نوپا در دنیای وب در حال گسترش و پیشرفت چشمگیر است.

دیگر نیازی نیست برای کسب اطلاع در مورد نکته ای ساعت ها وقت گذاشته و کتاب ها را مطالعه کنید، شما با فرا گرفتن روش ها و مسیر های موفقیت به سرعت می توانید به چیزی که می خواهید برسید، بخصوص اگر مهم ترین منبع رسیدن به آن اینترنت و فضای وب باشد، ساعت ها وقت گذاشتن حالا تبدیل شده به جستجو و خواندن چند مقاله و کمی کسب تجربه.

تمام این مقدمه چینی ها به خاطر این بود که برسیم به مقوله ی کسب درآمد تجارت های نوپا از فیس بوک، اینستاگرام و … که این بار بیش تر از هر موقعی با آن دست و پنجه نرم می کنیم، گاه به خاطر خوبی ها و گاها بدی هایی که ممکن است داشته باشند.

نا آگاه باشید و وارد کسب و کار تحت وب شوید، خسارت می بینید، حتی اگر جبران پذیر باشد وقت شما از دست رفته است. دیگر نمی توانید زمان بیشتری برای آزمون و خطا بگذارید و این نقطه ی سخت کار است.

رشد در کسب و کار با فیسبوک

چرا از فیس بوک شروع کنم

واضح تر از این که فیس بوک پر استفاده ترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان است و کم تر رقیبی نیز می تواند به آن برسد، محصولات شما در یک صفحه با نرخ بازدید بالا، تعداد فالور مناسب و همین طور موقعیت مناسب می توانند شروع یک راه تازه باشند برای شیوه ی نوین صنعت و کسب و کار.

حالا ساختن صفحه در فیس بوک رایگان است، تبلیغات رایگان است، برقراری ارتباط با مشتری نیز همین طور، اعتماد سازی نیز در حال حاضر بیش از پیش ممکن شده است و بسته به شماست که از چه روشهایی برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

مطالعه نمائید: «اهمیت فیسبوک در رشد بازدید سایت»

نکته ی مهم اینجاست که شما وقت ندارید جذب بازدید کننده و فالور داشته باشید، این کار را باید قبلا انجام داده باشید، حالا که در مسیر شروع کار هستید دستیابی به یک صفحه فیس بوک قوی و فعال کار سختی است البته در صورتی که خریدن یک صفحه به فکر فرد نرسد.

رشد در کسب و کار با فیسبوک

فیسبوک قوی تر، کسب و کار بهتر

این یک نکته ی کلیدی است و ممکن است در مورد همه صدق نکند، اما با یک مثال ساده اگر بخواهیم بگوییم فروشگاهی که در موقعیت مکانی شلوغ تر و بهتر شهر باشد، قطعا و به طور طبیعی فروش بهتری را خواهد داشت.

  • درست چیزی شبیه به صفحه ی فیس بوک پربازدید.

 

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است