خانه » مقالات » فیسبوک چقدر برای کسب و کار های ایرانی مهم است

فیسبوک چقدر برای کسب و کار های ایرانی مهم است

فیسبوک چقدر برای کسب و کار های ایرانی مهم است

حتما وقتی نام کسب و کار های آنلاین ایرانی به گوش شما می رسد چند مورد را نخست به یاد می آورید، دیجیکالا، بامیلو، اسنپ، تپسی و …

این رسانه ها باید طبق قوانین جهانی فعالیت هایی را نیز در شبکه های اجتماعی داشته باشند تا مردم هر چه بیشتر به آن ها روی آورند. از طرفی دیگر شرکتی مانند فیسبوک همواره بهترین پایگاه برای برند های بزرگ بوده است تا محصولات خود را به مردم معرفی کنند و تجارت خود را نیز به همین میزان گسترش دهند.

فیسبوک چقدر برای کسب و کار های ایرانی مهم است

چرا فیسبوک و اشتراک گذاری

از این رو اگر احساس می کنید که نام برند های ایرانی در این رسانه کم رنگ است باید آن را به استفاده و اقبال این رسانه در داخل کشور مرتبط سازیم.

حالا انگار مردم به فیسبوک رقیب درون خانواده ای فیسبوک علاقه ی بیشتری دارند، تفاوتی هم ندارد هر دو از یک پیکر و تحت سلطه ی مارک زاکربرگ هستند.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است