خانه » اپلیکیشن » پیام رسان های جایگزین تلگرام

پیام رسان های جایگزین تلگرام

پیام رسان های جایگزین تلگرام

اگر به دنبال جایگزینی برای تلگرام می‌گردید ولی نمی‌دانید کدام یک از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان می‌توانند جای خالی آن را به خوبی پر کنند؛ در ادامه چندتا از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که امکاناتی در حد و اندازه تلگرام دارند و به‌زودی باید آنها را روی گوشی خود نصب کنید.

گوگل الو

دو سال پیش بود که گوگل اپلیکیشن جدیدی را برای ارتباطات متنی با نام Allo معرفی کرد. در واقع این اپلیکیشن به نوعی جایگزین Hangouts به‌حساب می‌آید و با یک رابط کاربری جدید عرضه شده است. در گوگل الو خبری از کانال نیست اما دیگر قابلیت‌های متداول در پیام‌رسان‌ها مانند ساختن گروه، استفاده از استیکر و مکالمه امن در آن گنجانده شده است.

پیام رسان های جایگزین تلگرام

لاین

اپلیکیشن‌ Line یکی از معروف‌ترین پیام‌رسان‌های جهان است که در کشور ما کمتر شناخته شده. با استفاده از لاین می‌توانید با دوستان خود چت کنید یا با آنها تماس صوتی و تصویری بگیرید. بسته‌های استیکر جذاب و بازی‌های دو نفره از دیگر امکانات لاین است. در لاین می‌توانید پیام‌های مورد علاقه خود را در پوشه مجزا ذخیره کنید و در بخش تایم لاین، تصاویر و نوشته‌هایی که دوستانتان به اشتراک گذاشته‌اند را ببینید.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است