خانه » مقالات » چرا باید صفحه ی فیسبوک داشته باشیم

چرا باید صفحه ی فیسبوک داشته باشیم

چرا باید صفحه ی فیسبوک داشته باشیم

روز به روز افراد از دنیای واقعی دور می شوند و در شبکه های اجتماعی، مسنجر ها و وب سایت ها وقت خود را می گذرانند.

از این میان برخی استفاده ی درست را در اولویت قرار می دهند، کمی نیز از استفاده ی معمول پیش می روند و به عنوان یک شغل به آن نگاه خواهند کرد، تمامی این رسانه ها روزی از نقطه ی صفر شروع کرده اند و حالا درآمد های میلیاردی دارند، چرا که نه؟ چرا کسب و کار نوپای شما که به تازگی رو به رشد افتاده، در این بین دیده نشود؟

  • حتما دوست دارید که در بازار کار خود بیشترین میزان مشتری را تجربه کنید. اگر چنین نیست، شما اصلا کاسب نیستید؛ اگر به اطراف خود نگاه کنید می بینید که حالا بیش تر از هر زمان دیگری شبکه های اجتماعی بر روی شیشه های فروشگاه ها، شرکت ها، مشاور های املاک، بنگاه های اقتصادی و … دیده می شوند.

آن ها ناگزیر هستند برای معرفی محصول، خدمت و کسب و کار خود از این گزینه ها که احتمالا آن ها را می شناسید استفاده کنید. فیس بوک، اینستاگرام، وب سایت های شخصی حالا مهم ترین منبع های تحقیقاتی بشر هستند.

چرا باید صفحه ی فیسبوک داشته باشیم

یافتن کسب و کار شما توسط افراد

دیگر زمان آن رسیده شما را با یک جستجو در دنیای وب بیابند. جستجوی مشاغل و تحقیق در مورد محصولات و پیدا کردن کسب و کار ها در گوگل یکی از این نکات است، کاری که برای خرید انجام می دهند، بهترین را در نتیجه ی گوگل پیدا می کنند و صد در صد موردی که در صفحه ی نخست گوگل دیده می شود می تواند قوی ترین آن باشد.

فیس بوک و گوگل رابطه ی خوبی دارند، اگر شرکت شما یک وب سایت داشته و وب سایت شما در شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک وضعیت دنبال کننده و پست خوبی داشته باشد، قطعا تاثیر خواهد گذاشت.

درست مانند ضامن بانکی که برای دریافت وام به کار می گیرید.

چرا باید صفحه ی فیسبوک داشته باشیم

برای ساخت صفحه ی فیسبوک از کجا شروع کنم

خوب این که بخواهید حالا یک صفحه ی فیس بوک بسازید که معمولا جوابگو نخواهد بود مگر این که فوتبالیست، خواننده، فرد مشهور و یا بازیگر باشید.

در این صورت باید به فکر خریداری یک صفحه ی فیس بوک آماده با مطالب و دنبال کننده های مناسب با کسب و کار خود باشید، ما در این امر شما را یاری کرده و بهترین مشاوره ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است