خانه » آموزش و ترفند فیس بوک » ترفند ها و ویژگی های فیس بوک

ترفند ها و ویژگی های فیس بوک

ترفند ها و ویژگی های فیس بوک

فیس بوک یکی از پر بازدید ترین وب سایت های دنیا و البته محبوب ترین شبکه ی اجتماعی تاریخ، دارای قابلیت ها و ویژگی های خاص و گاها پنهانی است که احتمالا برخی از شما با آن آشنایی ندارید.

  • در واقع ساختار فیس بوک به شما اجازه می دهد که دست به کار های جالبی بزنید و اصول یک شبکه اجتماعی به طور کامل در این رسانه رعایت شده است.

Twitter و Facebook نشان داده اند که تقریبا رقابت با آن ها در حال حاضر بدون داشتن ایده ای جدید و بروز ممکن نیست، تمامی امکاناتی که یک سوشال مدیا نیاز دارد در فیس بوک دیده می شود، توییتر هم که این روز ها در صدر خبر ها است و ساختاری مشابه دیگر شبکه های اجتماعی با امکانات جدید تر و ساده تر دارد. افراد ترجیح می دهند از این دو رسانه برای تبادل با یکدیگر استفاده کنند.

ترفند ها و ویژگی های فیس بوک

استفاده از فیس بوک در سایدبار

در این قابلیت شما می توانید با استفاده از مرورگر فایرفاکس که این امکان را برای کاربران فیس بوک فراهم کرده است، توانایی این را خواهید اشت که فیس بوک را در سایدبار قرار دهید.

قابلیت Sendible در فیس بوک

در این قابلیت که Sendible نام دارد شما می توانید پیام ها را از قبل نوشته و با استفاده از زمانبندی دقیقی که فیس بوک در اختیار شما قرار می دهد، آن ها را یکی یکی ارسال کنید.

می توان گفت امکان Sendible زمانی کاربردی تر می شود که شما مدتی به اینترنت و حساب فیس بوک خود دسترسی ندارید و می خواهید در این زمان از طرف اکانت شما پیام هایی به دوستان، آشنایان و کاربران دیگر ارسال گردد.

ترفند ها و ویژگی های فیس بوک

ایجاد آلبوم عکس از پروفایل دوستان در فیس بوک

این یکی از متداول ترین امکانات فیس بوک است که در آن شما می توانید تصویر تمامی دوستان خود در فیس بوک را به یک تصویر تبدیل کرده و در کنار یکدیگر قرار دهید.

برای این کار وارد بخش Friends شده و در ادامه More را انتخاب نمائید، در قسمت انتخاب تنظیمات می توانید توسط گزینه ی مورد نظر تصویر خود را آماده کرده و به اشتراک بگذارید.

Wordbook در فیس بوک چه کاربردی دارد؟

Wordbook نیز یکی از ابزار های کاربردی برای وبلاگ نویس ها است که توسط آن می توانند مطالب وبلاگ خود را در فیس بوک منتشر کنند.

این ویژگی برای وب مستر ها نیز می تواند مناسب باشد.

مطالعه نمائید: «دلایل محبوبیت فیس بوک در بین شبکه های اجتماعی»

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است