خانه » اپلیکیشن » محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی

محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی

محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی

دسته بندی های مختلفی از اپلیکیشن های تبادل اطلاعات و ارتباطات بی سیم و اینترنتی وجود دارد، برخی از آن ها صرفا مسنجر بوده و برخی نیز شبکه اجتماعی هستند، در ادامه چند مورد از بهترین ها در این زمینه را به شما عزیزان معرفی می کنیم که عموما امکانات کاملی دارند.

اسکایپ

مردم به Skype ، لقب پدر بزرگ تماس تصویری را داده اند! این نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها جهت ارتباط تصویری است. بیشتر افراد از این مسنجر قدرتمند برای تماس استفاده می کنند اما قابلیت نوشتاری متن آن نیز محبوب است.

تلگرام

Telegram یک مسنجر همه کاره است! کافی است آن را نصب کنید تا با قابلیت های حیرت آور آن آشنا شوید! این نرم افزار کراس پلتفرم، برای سیستم عامل های مختلفی مانند آی او اس و اندروید ارائه شده است، حتی می توانید آن را بر روی کامپیوتر خود نیز نصب کنید. یکی از نکات قابل توجه این برنامه، این است که کاملا رایگان و متن باز می باشد و امکان مشاهده و تغییر کدهای برنامه، برای برنامه نویسان وجود دارد.

محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی

داشر

Dasher یکی از پیام رسان هایی است که با داشتن قابلیت های عجیب و غیر معمول، توانسته است کاربران فراوانی را در سراسر دنیا جذب کند.

تانگو

Tango مانند سایر نرم افزار های پیام رسان، قابلیت هایی نظیر: ارسال فوری پیام ، به اشتراک گذاری رسانه، استیکرها، چت گروهی، مکالمه ی تصویری و غیره را دارا می باشد. این نرم افزار، اخیرا تغییرات فراوانی داشته و قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است