خانه » مقالات » معروفیت فیسبوکی در چند قدم

معروفیت فیسبوکی در چند قدم

معروفیت فیسبوکی در چند قدم

اگر شما قرار است به عنوان یک شخص حقیقی، حقوقی در فیس بوک فعالیت کنید حتما برایتان مهم است که به تعداد زیادی فالور داشته و به همین صورت لایک ها، اشتراک گذاری و … پیج شما همواره بالا باشد.

اگر تازه شروع به فعالیت در این شبکه های اجتماعی کنید، در صورتی که دوستان زیادی تحت عنوان فالور و فالوینگ نداشته باشید معمولا زیاد به شما خوش نمی گذرد. برای محبوبیت و رشد فالور در فیس بوک نیز باید وقت زیادی را صرف کنید و رو به جلو بروید.

البته که این اتفاق هم برای همه امکانپذیر نیست، گاها افراد ترجیح می دهند با صرف هزینه وقت را بخرند که البته در بیشتر مواقع این درست ترین کار است. از وقت با ارزش تر در زندگی انسان های امروزی چیزی وجود ندارد و نمی توان کتمان کرد که صرف هزینه یکی از راه هایی است که سایت ها و پیج های مختلف به شما پیشنهاد می دهند تا فالوور، لایک و ویو خریداری کنید.

اما آیا در پس این هزینه آیا می توان انتظار موفقیت داشت یا خیر؟ تمامی افرادی که پیج ها دارای فالوور میخرند به موفقیت یک شبه می رسند؟ آن ها مزد هزینه خود را می گیرند؟

معروفیت فیسبوکی در چند قدم

هدفمند خرید کنید

به میزانی که نیاز دارید پیچ هایی با رقم فالوور های مختلف وجود دارد که می تواند برای شما مناسب باشد، پکیج های مختلف با میزان لایک روزانه نیز یکی دیگر از گزینه های این خرید ها می باشد.

تقریبا تمام کسانی که در فیس بوک درآمد های میلیاردی دارند، رشد روزانه و ماهانه فالوور ها و لایک های خود را چک می کنند، برخی در صورت ریزش فالوور و لایک از خرید های اینترنتی لایک و فالوور به صورت های مختلف استفاده می کنند.

تمام این افراد اگر بخواهند به یکباره میزان زیادی از فالوور برسند تقریبا امکانپذیر نیست، مگر این که از پیج های آماده استفاده کرده که در طول ماه ها و سال ها فعالیت داشته و دارای لایک و پست مناسب در سابقه فیس بوک هستند.

جهت مطالعه بیشتر: «رشد در کسب و کار با فیسبوک»

افراد صاحب پیج بنا به دلایلی دیگر مایل به نگه داری آن ها نبوده و ترجیح می دهند پیج خود را به فروش برسانند.

معروفیت فیسبوکی در چند قدم

کیفیت مهم تر از قیمت

برخی سایت ها و پیج های اینترنتی اقدام به خرید و فروش پیج هایی کرده که هر کدام مشکلی دارند و در خرید و فروش نیز روشن سازی دیده نمی شود.

  • از این رو بهتر است از منبع مطمئنی اقدام به “خرید صفحه ی فیس بوک نمائید”.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است