خانه » مقالات » اهمیت صفحات اجتماعی در کسب و کار ها

اهمیت صفحات اجتماعی در کسب و کار ها

اهمیت صفحات اجتماعی در کسب و کار ها

همان طور که احتمالا می دانید فیس بوک یکی از بزرگ ترین و قوی ترین رسانه های اجتماعی دنیا با کاربران زیاد از سراسر دنیا است که در طول چند سال فعالیت خود اثبات کرده قدرت خارق العاده ای در جذب کاربر دارد.

در چهارمین روز از ماه فوریه سال 2004 میلادی مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو سورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد دست به کار بزرگی زدند که شاید اگر در آن زمان کسی آن ها را در حال به اجرای در آوردن این پروژه می دید، به آن ها می خندید، شبکه های اجتماعی در سال 2004 هنوز آن رنگ و بوی خاص و پرطرفدار را نگرفته بودند، از طرفی انتظار نمی رفت دنیای وب تا این حد قابل دسترس و سریع شود.

در ابتدا امکان دسترسی به فیس بوک تنها برای کاربران دانشگاه هاروارد و دانشجویان ممکن بود، با گذشت زمان سعی شد تا این پروژه قدرتمند تر شود، اما نه این که فکر کنید در سراسر جهان در چند شب در دسترس بود.

در واقع به این صورت بود که در شهر های بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد، یعنی در واقع دانشگاه های آن این رسانه اجتماعی قابل بررسی و چک کردن بود.

فیس بوک برای استفاده از امکانات شما را مجاب به ثبت نام خواهد کرد، در این صورت تنها بخش های خاص و نمایشی از صفحات اجتماعی کاربران را می توانید مشاهده کنید.

اهمیت صفحات اجتماعی در کسب و کار ها

کسب و کار ها و دنیای وب

حتما می دانید که این روز ها رسانه ها یکی از مهم ترین قوانین موفقیت در کسب و کار ها هستند، رسانه های وب مهم ترین ها بوده و به شما این امکان را می دهند بدون هیچ هزینه ای و تنها با یک ثبت نام از امکانات تبلیغاتی آن ها استفاده کنید.

  • بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در فیس بوک و دیگر رسانه ها این نوید را به شما می دهد که به بهترین بازار هدف رسیده اید.

اهمیت صفحات اجتماعی در کسب و کار ها

اهمیت داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی

حتما مهم است که شما برای کسب و کار خود اقدام به تاسیس رسانه ای در این وب سایت ها و اپلیکیشن ها کنید، معرفی محصولات، بررسی و نقد آن ها و همین طور اخبار و اطلاع رسانی به موقع از جمله فعالیت های مورد نیاز یک صفحه ی اجتماعی برای شرکت ها، کسب و کار ها و مشاغل ریز و درست است.

بزودی با ویژگی ها و اهمیت های بیشتر رسانه های اجتماعی تحت شبکه با شما خواهیم بود.

 

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است